کیک تولد دختر نازم

مطبخ خانومی

کیک تولد دختر نازم

مهسا رمضانی
مطبخ خانومی

کیک تولد دختر نازم

من برای این کیک از سه تا رسپی کیک اسفنجی استفاده کردم .یک کیلو ونیم هم خامه فرم گرفته و4عدد موز ومقداری مغز گردو هم استفاده کردم.برای تزئین روی کیک هم از ژله بلوبری استفاده کردم و مقداری شکلات تخته ای که بن ماری کردم وداخل قالب حروف ریختم و بعد از اینکه در یخچال خنک شد و خودشو گرفت برگردوندم.با این مقادیری که خدمتتون عرض کردم 3کیلو و 300گرم وزن نهایی این کیک شد که برای هر نفر 100گرم برای 33نفر کافیه.البته من این مقدار رو طبق استاندارد قنادی خدمتتون عرض می کنم تا اندازه دستتون باشه وطبق تعداد مهمونهای عزیزتون کیک تهیه کنین.

البته که من برای مهمونهای ارزشمندم کیک بیشتری در نظر می گیرم.

برای دیدن مراحل وطرز تهیه کیک اسفنجی اینجارو کلیک کنین.

مراحل خامه کشی کیک تولد رو هم قبلا توضیح دادم و اگر دوست داشتین می تونین برای دیدن مراحل خامه کشی اینجارو کلیک کنین.

خوب اینم کامل شده کیک تم تولد دخترم السا بود و به همین دلیل عروسک السا رو هم به اصرار دخترم روی کیک گذاشتم...

اینم برش خورده کیک...



موضوعات مرتبط: کیکهای تولد وشیرینی های تر ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 31 تير 1395برچسب:کیکهای تولد وشیرینی های تر, | 18:24 | نویسنده : مهسا رمضانی |




.: Weblog Themes By SlideTheme :.